Header Ads

Dr Flori, motrat Vjollca, Ema etj kendojne "Se bashku" per policine...LMAO




Te them te drejten nuk e kam idene se per cfare eshte kjo kenge, cfare mesazhi percjell, e per cfare arsye eshte krijuar. /Policia jemi une dhe ti, une dhe ti/  kendohet pergjate gjithe kenges per te treguar se respektimi i ligjit eshte i dyanshem dhe fillon nga qytetari blla blla blla, pastaj shton se policia dhe kur te ndalon dhe kur te arreston e ben per te miren tende etj etj. Po flasin per policet ne Shqiperi keta, kuptoni juve? Ja nje ide! Me leket qe jane dhuruar nga austriaku ( qe personalisht me duket cmenduri te marresh leke hua per te bere dicka te tille) te kishin ndihmuar familjet e atyre policeve qe kane humbur jeten. Te pakten keshtu do kishin ndihmuar dike, sepse kjo video jo vetem eshte qesharake, por tregon me se miri se policia nuk jemi ne:

Videoja fillon me kete policen duke u bere gati per ne pune. Duket qe nga vetulla qe do jete nisur per te luftuar kriminelet.

Nje qytetar i thjeshte ne mes te stadiumit duke kenduar per policine

Dy minorene ne mes te parkut duke kenduar per policine 

Kenga shoqerohet dhe me levizjet ritmike te duarve nga Dr Flori nese mesazhi nuk eshte i qarte

Tre police ne Tirane tu u lodh ne krye te detyres.

Nje ciklist ne kundravajtje qejf per qejf dhe nje kembesor qe nuk njeh viza te bardha

Kembesor te tjere qe nuk njohin viza te bardha...ato jane policia une dhe ti gjithashtu

Aq ritmike eshte kenga sa kjo po kercen. Te pakten e mban ritmin mire.

Dy police ne motorr nuk i kisha pare ndonjehere, ja i pashe ketu. Imagjinoni! 

Pa koment

Nje polic qe te do te miren

Policia jemi ...une dhe ti

Policia jemi UNE

....dhe TI

Hahahaha i bera gabim gishtat!

Nje foto per Instagram




No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.