Header Ads

Live nga La Traviata - Lindita Halimi ... per 21 minuta e 25 sekonda!


Perpara disa kohesh duke lundruar neper rrjetet shoqerore me zuri syri nje VIDEO te postuar nga Ardit Gjebrea, gjate performances se Saimiri Pirgut ne TOB ne nje prej ndalesave te turneut boteror. U cudita jo vetem qe dikush kishte xhiruar gjate kesaj performance, jo vetem qe kish shkuar dhe e kish postuar online, por dhe qe ky dikushi ishte Ardit Gjebrea. E teksa per kuriozitet fillova te "gerrmoja" dhe me tej, vura re qe ky eshte kthyer ne nje "trend" te shume figurave publike te cilet nuk di nese duan te tregojne qe kane qene ne opera per te shfaqur naltesine e tyre, intelektualizmin etj, por vec po provojne te kunderten. Po kulmi arriti muajin e shkuar gjate premieres se La Traviata ne Tirane, ku kengetarja Lindita Halimi, transmetoi LIVE ne Facebook per 21 minuta e 25 sekonda pjese nga shfaqja. WTF! Ndoshta po mendoni, ku qendron problemi, postuan  nje video etj...OH...shume problem! Se pari, opera, teatri, baleti konsiderohen si skajet me te larta te artit dhe i perkasin nje grupi te caktuar njerzish, te cilat fale faktit qe kurre nuk kane qene te komercializuara kane arritur te mbesin origjinale, te pastra dhe besnike ne formen e tyre. Se dyti, duke qene se cdo element i tyre eshte live, kostoja per nje prodhim te tille eshte marramendese ne krahasim me artet e tjera. Se treti, duke qene se jane GJITHMONE live, ngacmime te tilla si celularet, blicat e aparateve etj, mund te ndikojne ne performancen e artisteve, e cila ne shfaqje te tilla vendos per te ardhmen e tyre karrieristike duke lindur apo fundosur karriera. Se katerti, e drejta autoriale. Cdo gje ne ate pjese eshte e mbrojtur nga te drejtat e autorit dhe cmimi i biletes tende nuk e perfshin kete. Se pesti, elementi surprize. organizatoret, nuk duan qe imazhet "te lene" sallen" sepse duan qe spektatori i cili ka paguar shtrenjte per nje bilete, te surprizohet ne cdo minute dhe jo te presi skenen qe ka pare tek celularii Lindites apo ndonje tjetri. Se gjashti, SI ARTIST vete, SI MUNDESH ta sjellesh ne mendje nej veprim te tille? Nuk di! Se shtati...a ke shkuar me pa  a si kameramane ? E se fundmi , KUR FILLON SHFAQJA TE THUHET TE MBYLLESH TELEFONIN O NJERIIIIIIIIIIII! Cfare ka per mos tu kuptuar? Shqip e thote! 

E kuptoj nje foto per qejf para se te filloj shfaqja, apo kur falenderohet trupa e ok kur e ke llogarine private, por kur ke mijra ndjekes ne rrjetet shoqerore ...jo! Nuk eshte aspak mire. E nuk po i mbushin mendjen askujt qe  po shkojne me pa opera e balet e sa te nalt jane se ata qe vertet shkojne nuk kane nevoje ta shfaqin ne Facebook.  Patjeter qe dukem i irrituar, sepse me vjen inat qe dhe dy veta te cilet mundohen e sterrrrrrmundohen ne Shqiperi te mbajne gjalle forma te artit qe kushtojne kaq kaq shtrenjte, duhet te perballen me idiotesite e figurave publike. Keta qe ne vend te edukojne publikun, e perdhosin akoma dhe me shume. Ja, kete jave gjate shfaqjes se Shkelzen Dollit ne Tirane, nje tjeter figure publike Drini Zeqo , ka pblikuar live e Facebook nga shfaqja per me shume se 7 minuta. Sic e shikoni, nuk shqetesohem kot. ESHTE PROBLEM! Jo vetem per artistet, por dhe per spektatoret rreth e qark, qe kane paguar deri ne 7.000 leke te reja, per te degjuar muzike klasike, e jo tingujt e njoftimeve te likes ne FB e gjetke. 



No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.